שיעורי אפייה בהתאמה אישית

 

מרחבי הקונדיטוריה ועולם האפייה מתקיימים במקביל ליקום הבישול המולקולרי. בימים אלו, אנשים רבים לומדים בהרחבה את יסודות המגדנאות על מנת לשפר את כישורי האפייה האישיים שלהם. למעשה, המישור הקולינרי של תחום האפייה הפך לאחד הביטויים היצירתיים והטעימים של האדם בתקופה המודרנית.

מורה פרטית לאפייה תלווה אתכם לאורך כל השלבים, החל מהפסיעה הראשונה הכוללת הכנה בסיסית של בצק ועד לנקודת הזמן שבה הקצפת והדובדבנים ייצרו סימפוניה ויזואלית מהפנטת. במסגרת לימודי אפייה בהתאמה אישית, אתם תלמדו כיצד לאפות סוגי לחמים חדשים, לחמניות, עוגות, עוגיות, פשטידות, מאפים מלוחים ועוד. כמו כן, במהלך השיעורים אתם תגלו את המשמעות הנסתרת של כל כפתור הנמצא בתנור הביתי שלכם. כמובן, שההתמקדות בפרודוקטים השונים של האפייה תיקבע לפי סדר העדפותיכם כלומר, אתם תחליטו אם הדגש יהיה על קינוחים, עוגות, מאפים מתוקים או שתרצו להעשיר את לקסיקון ידיעותיכם בנפלאות תחום המאפים המלוחים. בנוסף, התהליך הלימודי יכלול היכרות פונקציונאלית עם אלמנטים רבים הקשורים לעולם האפייה כגון : מכונת לחם, כלי חיתוך ופריסה, סוגי קמחים ושמרים, שימוש מדויק בטמפרטורת המקרר והתנור והמאפיינים היחודיים לסוגי בצקים שונים.

הורים

הורים

הורים

למעשה, שיעורי אפייה בהתאמה אישית יכללו לימודים בפלטפורמה הדרגתית. ראשית, יתקיימו שיעורים תיאורטיים אודות היסודות, המרכיבים וחומרי הגלם הבסיסיים של עולם האפייה. בהמשך, הדגש יהיה על למידת הדרכים הנכונות והאידאליות להכנת סוגי המאפים השונים. ולאחר מכן, יתקיים היבט של התנסות מעשית אשר במהלכו אתם תיישמו את כישורי האפייה החדשים שלכם אצלכם במטבח.

במידה והנכם מעוניינים להעשיר את הידע שלכם בתחום הקונדיטוריה והאפייה, מורה פרטית איכותית ומקצועית תגיע עד לביתכם. היא תלווה אתכם מהרגע שבו תוסיפו בפעם הראשונה את הקמח לבצק, עד לנקודה שבה כל הזמן תקבלו מחמאות על הכישרון החדש שלכם.