בחירה של מורה פרטי

תהליך הבחירה של מורה פרטי הינו פרמטר חשוב במשוואת ההצלחה של התלמיד.

התגלמותו של מורה איכותי בנויה מ 4 מרכיבים : בקיאות וידע בנושאי הלימוד, ניסיון מקצועי, יכולת התאמה של מתודות דידקטיות שונות באופן סוביקטיבי ואינטגרציה פסיכולוגית ורגשית עם התלמיד.

חוויה לימודית הכוללת ביטוי של מאפייני הוראה אלו תיצור תבנית של שיפור הציונים.

חברה לשיעורים פרטיים ואתר מורים פרטיים

לפי מה אנו בוחרים את המורים שאנו רוצים שילמדו אותנו ? למורה יש מספר קריטריונים חיוניים כדי שיהיה אפשר להגדירו כמורה טוב. מקצועיות – שולט בחומר הנלמד ויודע להעבירו בצורה טובה, זמינות – שיהיה זמין לעזור לתלמיד בשעת הצורך, שיכול להגיע ללמד ולהכין אותו למבחנים. ובמידת הצורך להיות זמין לעזור אפילו מחוץ לזמן השיעור. ולבסוף, חשוב לא פחות, מידת האינטליגנציה הרגשית – יכולת החיבור האנושי של המורה לתלמיד, להקשיב ולהבין אותו ולדעת להתאים מערך שיעור מותאם לצרכיו. החיבור בין המורה לתלמיד הוא אחד הקריטריונים החשובים ביותר עבור מערך שיעור תקין ומהנה.

אחראיות

חברה לשיעורים פרטיים תמיד תיקח אחריות על כל המורים והמורות בחברה ותדע לספק את המורים המתאימים לתלמידים המתאימים עם מינימום מקרים של חוסר כימיה. הנתונים עבור כל מורה יכולים להיות זהים מבחינת מידת המקצועיות אבל רק חברה של מורים פרטיים מכירה את המורים שהיא עובדת איתם באופן אישי ותדע איזה מורה תהיה הבחירה הנכונה והנבונה עבור התלמיד. אתר מורים פרטיים משמש כמאגר של מורים אשר אופי בחירתם היא ויזואלית ( תמונה ) ואינפורמטיבית בלבד ( דירוג ומקצועות לימוד ). אין לאתר של מורים פרטיים כל אחריות לגבי המורים שהלקוח בוחר מכיוון שהוא רק מקיים ומאפשר את הפלטפורמה.
חברה למורים פרטיים לעולם תהיה אחראית על כל מורה ומורה אותם הם מעניקים לתלמידים. חברה לשיעורים פרטיים היא המקור האמין ביותר למענה לימודי איכותי.

חברה לשיעורים פרטיים

מחיר באתר למורים פרטיים יש מגוון של מחירים ולעולם לא ניתן לדעת איזה מחיר יהיה המשתלם ביותר עבור איזה מורה. בחברה לשיעורים פרטיים המחיר אחיד בין כל המורים והמורות ובין כל המקצועות והתשלום הוא עבור:
הביטחון – בחברה לשיעורים פרטיים מקבלים מורה מעולה המומלץ על ידי תלמידים והורים אמיתיים.

האחריות – החברה אחראית לגבי כל המורים והמורות שהיא מספקת.

החופש – אין צורך לחפש מורה אלה רק לבקש על פי הקריטריונים הספציפיים של כל תלמיד והחברה תדאג לסדר את המורה המתאים ביותר עבור התלמיד.

הנחת – במידה ואחד המורים לא מתאים / עמוס / סיים את עבודתו תמיד אפשר בחברה למורים פרטיים להחליף באותו הרגע למורה אחר לפי אותם קריטריונים.

המקצועיות – בחברה לשיעורים פרטיים יבחנו את המורים לגבי האותנטיות של רמת המקצועיות שלהם ואם הם אכן שולטים בחומר העדכני וכמובן גם את מידת האינטליגנציה הרגשית של המורה.
האינפורמציה – כל מורה שמקבלים מחברה לשיעורים פרטיים יהיה עליו רקע לפי תלמידים קודמים שלו.

התוצאה – חברה לשיעור פרטיים עובדת בסופו של דבר על פי התוצאות, תלמידים שמשפרים את הציונים והורים מרוצים. הלקוחות של החברה תמיד ימשיכו ללמוד ולהרחיב את החברה ובכך חברה טובה לשיעורים פרטיים יוצרת מגמה שבה העזרה ההדדית היא הבסיס להצלחה משותפת.

אתר מורים פרטיים

אין צורך לשבור את הראש למצוא את המורה המתאים עבור הילדים. טלפון אחד ומענה אנושי אדיב שיכול לעזור, להסביר ולספק את כל המידע הנחוץ לגבי המורים.
בנוסף בשיחה אחת ובדרישה ספציפית לגבי מקצועות הלימוד הנדרשים.
זמן הוא כבר לא פרמטר של השקעה. במקום לבזבז זמן יקר לחפש מורה על פי קריטריונים ויזואלים ניתן להשקיע דקות ספורות בשיחת טלפון קצרה ולקבל את המורה המתאים לפי הבקשה.

סיכום

אתר מורים פרטיים תמיד יהיה באינטרנט ותהיה האפשרות לסרוק מבין מבחר רחב של מורים.

חברה לשיעורים פרטיים תצמצם את כמות המורים לקומץ של אצולת האינטליגנציה ותהיה אידיאלית לפי סינון של המורים המקצועיים ביותר המתאימים ללימוד בבית התלמיד. מקור אמין אחד ובשיחת טלפון אחת ללא תלות במיקום המגורים הגיאוגרפי ניתן למצוא מענה לימודי איכותי ותקשורת אנושית זמינה.
במקום לחפש ניתן ליצור קשר עם חברה לשיעורים פרטיים או להשאיר פרטים ומסע החיפוש מתבצע עבורכם.

פרדיגמת המעגל האינפורמטיבי

במהלך השיעור התלמיד מקשיב למורה ומסכם במחברת את כל האינפורמציה שאותה הוא סופג.
המורה בונה מערך שיעור מתוך החומר הלימודי שנמצא בספרים. מעגל תנועת הידע שנע ממקורות המידע, אל המורה ומהמורה אל התלמיד מאפשר לתוכן לכלכל אל מאגר הידע של התלמיד בצורה המעודנת ביותר.
הדרך הטובה ביותר ללמוד ולהבין היא באמצעות הסבר אנושי. מעבר של פיסות האינפורמציה בצורה החלקה ביותר תתאפשר באמצעות בדיאולוג אנושי בלבד. מילים הן 7% מהתקשורת בין בני האדם ולכן חשוב מאוד לחוות את האדם ולהיות נוכח לידו כאשר אנו מעוניינים ללמוד חומר חדש.

סגולות המורה

המורה יכולה ללמוד את האינפורמציה מתוך ספרים או ממרצים המלמדים בצורה מורכבת ומעמיקה יותר. סגולותיה של המורה היא להצליח להמיר את המידע למילים ומשפטים פשוטים יותר כך שהתלמיד יוכל להבין. התהליך של העברת המידע בפעם הראשונה הוא בעצם הזרעון המנביט את פרי הידע אצל התלמיד. המורה היא המקור הראשוני לחינוך ולידע והיא הדוגמה האישית, בעצם הפנים של האינפורמציה. המורה לרוב אחראית ליחס התלמיד כלפי מקצוע מסויים. במידה והמורה תצליח להעביר את המידע בצורה מעניינת כך התלמידים ישתתפו יותר בשיעור ובסופו של דבר גם יבינו ויזכרו את החומר לטווח ארוך.

התלמיד

התלמיד הוא הצופה והמאזין אשר נוכח בבית הספר במטרה לספוג את הידע שיבנה את יסודות המשך חייו.
כל תלמיד ותלמידה שונים האחד מהשני בעקבות הרקע הסביבתי והמשפחתי שממנו הם באים.
ישנם תלמידים שמבינים יותר בקלות וישנם הדורשים הסבר מעמיק ומפורט יותר כדי להבין.
קיימים כלים העוזרים בצורה פסיכולוגית לתלמיד לשפר את יכולת הספיגה שלו ולהוריד את התלות במורה עצמה, ממש כמו שאם נחייך בכוח נרגיש תחושת הקלה בגוף, מאותה הסיבה אנחנו יכולים להחליט כיצד לגרום לעצמנו להרגיש ולהשפיע על הגוף והמוח. באותה מידה, מומלץ מאוד להריץ מנטרה שלפיה אנו אומרים לעצמנו: ” השיעור הוא מעניין אותי, אני מרוכז ומתעניין בשיעור ” מיד בהיותנו אומרים זאת בראשנו, משתנה את צורת הישיבה הפיזית שלנו בהתאמה ואנו נרגיש פתאום שהמיקוד שלנו כלפי המורה משתפר וכך גם שומעים הרבה יותר טוב את מה שהמורה אומר וכמובן מבינים את כוונתו.

יכולת ספיגת האינפורמציה משתפרת משמעותית ביחס לשיעור נורמטיבי שבו התלמיד במירוץ נגד הזמן אל סוף השיעור.

מהתלמיד אל המחברת

כתיבה במחברת היא סיכום של האינפורמציה. פעולה זו מחדדת בצורה משמעותית את הזיכרון של התלמיד. כמו שיש מונח הנקרא “זיכרון שריר” כך גם הכתיבה. פעולת הכתיבה גורמת למוח להריץ את האינפורמציה ולייצא אותה בצורה אקטיבית וכך היא נהיית ממשית. ראשית, זוהי פעולה שמקלה על המוח כי היא איננה דורשת מהמוח לזכור את כל האינפורמציה ושנית, כמו שצויין קודם זוהי חזרה נוספת על החומר ובכך המידע מתקודד בצורה מדויקת יותר במוחו של התלמיד.

עליה בסולם הפרדיגמה

אופי ההתייחסות של המורה והתלמיד לשיעור משפיעים על כמות ואיכות המידע האינפורמטיבי שעובר ביניהם.
בתור מורה חשוב תמיד להתבונן על המהות שלשמה המורה מלמד ומעביר את הידע, אם היא כדי להרוויח כסף זו פרדיגמה נמוכה מבחינת היעילות שלה, אך אם המורה מתחייב לכל שיעור בתור כלי לקדם ולשפר את התלמידים דרך חינוך והשכלה, כך יוכל להתייחס לכל מילה שהוא אומר בכבוד, להעביר את השיעור בצורה הרבה יותר מענה ולספוג תחושה של שובע ושליחות.
בתור תלמיד חשוב תמיד להבין שהוא תמיד מקיף את עצמו עם ידע וכל ידע הוא רלוונטי לחיו בצורה כזאת או אחרת. גם אם לא פותרים פרבולות כשקונים חלב, פתירת תרגילים משפרת את הקשרים החשמליים במוח ומשדרגת אותו ואכן גורמת לתלמיד להיות חד יותר ובעל יכולת פתירת בעיות יעילה, יצירתית ומהירה יותר.

חשוב מאוד להסתכל על כל אינפורמציה בצורה הזאת, כי כך התלמיד ימצא תענוג בלימוד חומר חדש, יתרה מזאת יגביר את מידת הסקרנות ויתחיל לסרוק עבור מידע חדש באופן אקטיבי.
השקפת עולמם היסודית של אנשים אוטודידקטים באה לידי ביטוי ביכולת ובדחף ללמוד לבד חומר חדש ומעניין. אדם לומד תמיד נשאר סקרן ובכך מוסיף לעצמו את הרצון להמשיך וללמוד. תהליך הלמידה נהיה פשוט יותר כאשר המורה יסביר את החומר באופן מעניין.

הצמיחה האינפורמטיבית

גם כאשר השקפתו של המורה והשקפתו של התלמיד נמצאים במגמת צמיחה, הידע לא מגיע מתוך עצמו ולכן על מנת להבטיח הצלחה ושיפור בציונים תמיד חשוב שמורה פרטי ילווה את התלמידים בכל המקצועות שהם צריכים או מעוניינים להשתפר בהם. מורה פרטי ילמד את התלמידים לקראת המבחנים ויעזור להם בכל הבעיות הצצות לתלמידים. המורה הפרטי ישמש בתור דוגמה אישית לאישיות אשר מצליחה בלימודים וידגים את השלבים לכך.

הפנמת החומר הלימודי עם מורה פרטי הינה תהליך פשוט מאוד.

חינוך

הוראה מתקנת

אסטרטגיות למידה

פסיכולוגיה

רפואה