שיעורים פרטיים באנגלית


שיעורים פרטיים באנגלית מיועדים לתלמידי בית ספר יסודי, חטיבה ותיכון ומתקיימים בבית התלמיד.

הפרספקטיבה הלימודית היא עזרה בשיעורי הבית והכנה למבחנים בהתאמה לתוכן האינפורמטיבי של בית הספר. התכלית הדידקטית היא הסבר תיאורטי, הקניית אסטרטגיות למידה בקריאת טקסטים, בניית אוצר מילים, הבנת חוקי הדקדוק, תרגול כתיבה נכונה, תקשורת מילולית בעל פה, הכנה למבחן הבגרות ויצירת תהליך של שיפור הציונים.

מילים, משפטים ומורים פרטיים לאנגלית

מילים הן רצף של אותיות בעלות משמעות. משפט הוא רצף של מילים המביע רעיון. אוצר מילים רחב בכל שפה מאפשר תקשורת פוטנציאלית עשירה. במאמר הנוכחי נדון בתוצאה הסופית של משוואת הלמידה באנגלית והיא הדיבור בשפה האנגלית.
חשיבותה של תקשורת מילולית נכונה בשפה האנגלית והדרך הטובה ביותר להשגתה באמצעות מורה פרטית לאנגלית.

השפה האנגלית

השפה האנגלית היא השפה המדוברת בעולם, משמשת כשפה שניה ושפה רשמית במדינות רבות, האנגלית נלמדת בעולם יותר מכל יתר השפות. בעולם יש כ 500 מיליון בני אדם הדוברים אנגלית כשפת אם וכ 1.4 מיליארד בני אדם שדוברים אנגלית בכל מני רמות. רוב המידע האקדמי המתקדם יהיה בשפה האנגלית. השפה האנגלית היא בעלת אוצר המילים הגדול ביותר המונה כ 170 אלף מילים בשפה המדוברת. המדינות המשפיעות ביותר אשר דוברות אנגלית הינן : ארה”ב, אנגליה, אוסטרליה, קנדה, אירלנד ודרום אפריקה. מרבית מקורות השפה הינן משפות לטיניות ושפות גרמאניות.

תקשורת מילולית נכונה

תקשורת מילולית הינה שיחה בין שני אנשים או יותר, המקיימת זרימה רציפה של מילים. כל אוצר המילים שאנו מכירים בא לידי ביטוי לרוב בפרקטיקת הדיבור הורבלי. תקשורת מילולית היא שיטת התרגול האידיאלית בהקשר של למידה של שפה חדשה. ככל שנדבר יותר כך נחווה ונבין את השפה המדוברת. ברוב המקרים כל המילים ששמענו בעבר או למדנו נמצאים בזכרוננו.
בין אם אנו מודעים באופן ברור לקיומן של המילים ובין אם לא. במהלך שיחה שוטפת, כאשר המוח מרפה משלב של תרגום מילולי של כל מילה ומילה, מתחיל המוח להריץ רצף של מילים בצורה אוטומטית ( כמו שהוא עושה כבר בשפת האם אותה אתם דוברים ). הדגש העיקרי בתרגול תקשורת מילולית היא התרגול עצמו, אשר בונה ויוצר את הנתיבים הנוירולוגים במוח המקשרים בין הרעיונות והמשמעויות הסמנטיות של המילים למילים עצמם בשפה האנגלית.


עם התרגול המעשי קשר זה מתחזק והתמונה נהיית ברורה יותר, אנחנו מבינים את משמעות המילים, מקומם במשפט ומהם המילים והביטויים המתאימים בכל סיטואציה. מילים הן בסופו של דבר ביטוי רעיונית מילולית המביע רגש או רעיון. ככל שנלמד יותר מילים ונתרגל להטמיע את המילים בדיאלוגים כך נטמיע מילים חדשות אלו בלקסיקון האישי שלנו ונוכל להשתמש בהם ונשפר את יכולות הדיבור בשפה האנגלית בצורה משמעותית.

אנגלית עסקית ואנגלית מדוברת

מעבר לשפה האנגלית אשר לומדים התלמידים והתלמידות בבית הספר ניתן כמובן להרחיב את אוצר המילים והביטויים אל עבר האנגלית העסקית והאנגלית המדוברת. אנגלית עסקית מכילה אוצר מילים רחב אשר מכווינות את הדובר לשיח עסקי, ניהול משא ומתן וסגירת עסקאות. לעומת זאת, האנגלית המדוברת יותר מוכוון אל עבר השיח האוניברסלי בין אנשים דוברי אנגלית. על מנת לשפר את האנגלית על התלמיד לדעת בדיוק את מטרתו וכך המורה הפרטי יוכל לבנות מערכי שיעור מותאמים אל היעד האינדיבידואלי של התלמיד.

מורים פרטיים לאנגלית

כמו שצוין בפסקאות הקודמות, כדי להצליח להבין ולדבר בשפה האנגלית נדרש תרגול מעשי. הדרך הטובה ביותר לשפר תקשורת מילולית נכונה בשפה האנגלית היא באמצעות מורה פרטית לאנגלית. מורה פרטית תשב ותסביר את צורות ההגיה הנכונות, תעזור להרחיב את אוצר המילים בשפה האנגלית, תאפשר לתלמיד להתבטא ולדבר באנגלית ותשפר את יכולת התקשורת המילולית שלו. כדי להצליח בשפה האנגלית חייבים לדבר אותה, תרגול עקבי עם מורה פרטית יביא את התוצאות הנדרשות באופן הישיר ביותר.

שיעורים פרטיים באנגלית ושיפור הציונים

אנגלית, השפה המדוברת ביותר בין בני האדם על כדור הארץ. שפת האנגלית מופיעה בסרטים, ספרים, שלטים, ביטויים ואפילו באוצר המילים היומיומי שלנו. זה נכון שניתן לטוס לחופשת סקי באלפים מבלי לדעת את ההבדל בין Present Simple ו Present perfect. אך כל תקשורת מחוץ לגבולות ישראל ברובה תתבצע בשפה האנגלית. הצלחה באנגלית בבית הספר יוצרת יסודות חזקים בשורשיה של ההתבטאות הורבלית שלנו ומאפשרת זרימה אותנטית של מילים. שיעורים פרטיים באנגלית הוא הגורם להצלחה במקצוע האנגלית בבית הספר ושיפור הציונים, ומשם השמיים הם הגבול.

הצעדים הראשונים

לפני שמזמינים מורה פרטי הביתה חשוב להבין באיזה רמה התלמיד, כמה יחידות ובאילו נושאים הוא הכי מתקשה. לכאורה, התמונה הכללית של המצב הקיים תתן בסיס טוב עבור המורה שיגיע לביתכם. בנוסף, מומלץ לשמור מבחנים מהעבר וזאת כי המבחנים מעידים באופן מדויק היכן היו הטעויות, אשר באמצעותן יכול המורה לבדוק ולבחון את קו המחשבה של התלמיד וכך לזהות את שורש הבעיה וליצור פתרון יסודי לטווח ארוך.

תרגול

הרעיון של תרגול השפה אמנם פשוט אך כיצד ניתן לתרגל שפה אם אין אנו מבינים את המבוקש מאיתנו ? אנגלית בניגוד למקצועות רבים מצריך שיעורים עם מורה פרטי על מנת ליצור סביבה שבה ניתן להבין את הנדרש. תרגום ישיר של מילים מאנגלית לעברית ולהפך יכול להכביד על צורת הלמידה, הקריאה וההבנה ולעיתים אף להטעות אותנו כיוון שתרגום ישיר אינו תמיד מדויק לאופן בו מורכבות המילים במשפט בשפה האנגלית.

אדם נוסף שיכול לתרגם בצורה אידיאלית משנה את תמונת המצב ומכוונת באופן חיובי את תפיסת התלמיד, מעלימה את הקושי בשפה וממירה את השפה האנגלית לשפה ברורה ומובנת.
בנוסף, לימוד של אוצר מילים חדש משיעור לשיעור תשפר באופן משמעותי את יכולות הביטוי של התלמיד מרגע הלמידה ולטווח הארוך.

אנגלית כחלק מחיינו

השפה האנגלית כשפה אוניברסלית נמצאת סביבנו תמיד. ברשתות החברתיות, בתקשורת, סרטים וכמובן בחו”ל. מיותר לציין את החשיבות של הכרת השפה האנגלית והבנתה.


ככל שאנו נחשפים יותר לשפה האנגלית כך היא נראית טבעית עבורנו. בנוסף, עבור מידע מפורט על מקורות למידת השפה האנגלית ניתן לעיין במאמר **דפים ותרגול באנגלית. היוזמה של דיבור ורבלי בשפה האנגלית, תתרגל את ההתבטאות האישית ותצליח בסופו של דבר להוציא את כל המילים החבויות אצלנו בלקסיקון. כמו כל שפה רוב המילים ששמענו בעבר נחקקו אצלינו בזכרון, אך הפרקטיקה היא הפעולה המפרידה בין היותם רק זיכרון למימוש מעשי בדיבור.

מורה פרטי לאנגלית

מורה פרטי לאנגלית אשר מגיע עד בית התלמיד ללמד באופן פרונטלי מספק את המסגרת הנוחה ביותר עבור התלמיד להרגיש בטוח בלמידת השפה. הסבר מפורט ומדויק עם שיטות למידה ייחודיות לתלמיד תחזקנה את הבסיס הורבלי של התלמיד. תחבר בין כל הזמנים לרגע אחד שבו התלמיד ידע לקרוא, לכתוב ולדבר באנגלית בהווה.
המורה הפרטי יוביל את התלמיד מנקודה שבה התלמיד צריך עזרה, חיזוק או שיפור עד לנקודת ההצלחה ושליטה מלאה בשפה.

שיעורים פרטיים באנגלית

חינוך

הוראה מתקנת

אסטרטגיות למידה

פסיכולוגיה

רפואה