הכנת עוגת גבינה

 

לפני שנתחיל בהכנת עוגת גבינה יש לדעת שעוגה זו, באופן ספציפי, דורשת תשומת לב מיוחדת. לכן, לא ניתן לשים אותה בתנור ולהתפנות לשאר המטלות או אפילו לצאת מהבית. כמו כן, חשוב לזכור שישנם סוגים שונים של עוגות גבינה ויש לבחור את העוגה המועדפת עליכם מבחינת המרקם, הטעם ואפילו צורת ההכנה. בנוסף, חשוב להקפיד על סוג, טיב ואיכות הגבינות בהן משתמשים בתהליך הכנתה של עוגת הגבינה. במקרים מסויימים, אף רצוי לרכוש גבינות יחודיות המיועדות לאפיית עוגת גבינה.

מומלץ לרכוש גבינה שיש בה אחוזי שומן גבוהים בכדי שהעוגה תהיה יציבה ומוצלחת. כמו כן, יש להוציא את המצרכים מהמקרר כמה שעות לפני האפייה עצמה. מתכון של עוגת גבינה בו יש קורנפלור במקום קמח, ימנע “פיצוצים” בעוגת הגבינה. בהתחלה, יש להקציף רק את החלבונים, יחד עם הסוכר ואת שאר התערובת יש לערבב ידנית בנפרד. הכוונה היא ליצור מינימום של אוויר בבלילה. כמו כן, חשוב כי התערובת תהיה חלקה וללא גושים. יש לוודא כי בעת ההקצפה, הקצף יהיה חזק דיו על מנת למנוע מהעוגה לצנוח. חשוב לא להקציף יותר מדי את החלבונים.

הורים

הורים

הורים

יש אנשים שאוהבים לשים נייר אפייה בתבנית על מנת שהעוגה לא תגלוש החוצה ותגרום לתבנית להתלכלך. אולם, יש לשמן ולקמח את התבנית, במידה ואינכם מעוניינים בנייר אפייה. חשוב לזכור, לפני שנאפה את העוגה, כדאי להניח קערה עם מים רותחים בתחתית התנור על מנת שהאדים של המים ימנעו את קריסתה. במידה ונגמרו המים באמצע האפייה, יש למלא ולשים שוב מים. בנוסף, יש להקפיד בכל העת ולבדוק את עוגת הגבינה בזמן שהיא בתנור.

מאוד לא מומלץ לאפות עוגת גבינה בתנור על מצב טורבו. יש לשים לב, כאשר העוגה תפחה נוציא אותה מהתנור ל-5 דקות על מנת לאפשר לאוויר לצאת מהצדדים. לאחר מכן, נוריד את חום התנור לגובה של 140-160 מעלות ונמשיך לאפות. בנקודת הזמן הנוכחית, אם אנו רואים שהעוגה עלתה מדי, יש להוציאה שוב מהתנור לכמה דקות, או פשוט יותר, לפתוח את התנור לכמה דקות. חשוב להבחין ולהקפיד שהגובה הסופי של עוגת הגבינה יהיה גובה הבלילה.

לימוד של אפיית עוגות הוא תחום נדרש. נשים רבות המעוניינות לשפר את כישורי האפייה האישיים שלהן ולאפות יותר מתכונים מוצלחים של עוגות, תוכלנה ללמוד שיעורים פרטיים באפייה אצלן בבית. הטעם והריח של עוגת הגבינה החדשה יהיו נפלאים.