שיעורי איפור בהתאמה אישית

 

כידוע לרבים, תכונות ומבנה ה DNA בגוף האדם הינם ספציפיים לו. פרט לתאומים זהים אין שני בני אדם אשר חולקים בדיוק את אותו ה DNA . למעשה, השונות בין בני האדם מתבטאת בכל דרך אפשרית, החל מסט התכונות האנושיות הפנימיות, כמו יכולות ההבנה או ההסקה, וכלה בתכונות חיצוניות שמתבטאות במראה החיצוני. לפיכך, אין מראה של אנשים זהה לחלוטין, ואפילו אם נולדו להם זוג תאומים זהים, הפרטים האוטוביוגרפיים בהתפתחות ובגדילה שלהם יכולים להוות את ההבדל במראה החיצוני שלהם. למשל, אם אחד התאומים חווה יחס חיובי ואוהד, בעוד על השני נמתחת ביקורת נוקבת רוב הזמן, יפתחו השניים מנגנוני השקפה והתמודדות שונים, ועם או בלי קשר ישיר, גם המראה החיצוני שלהם ילך ויתרחק זה מרעהו.

בהסקה ישירה ניתן להבין כי אין שתי נשים זהות זו לזו, ואפילו אם נולדו תאומות זהות, הרי שכל אחת חווה מציאות שונה, במעט או בהרבה, מה שמביא לשינויים מסויימים במראה שלהן. לכן, חשוב שכל אישה שנושא האיפור הוא קרוב לליבה, תכיר את פרדיגמות האיפור המתאימות ביותר למראה החיצוני שלה.

הורים

הורים

הורים

טכניקות האיפור, כמו גם מוצרי האיפור, הן רבות ומגוונות. יחד עם זאת ישנם כללים מדוייקים שלמידתם יכולה להיטיב עם המתאפרת. אי הבנת התאמת האיפור לקריטריונים הספציפיים למראה נשי מסוים עלול להוביל לנזק תדמיתי היכול להתפתח מיכולת איפור לקויה ולא מתאימה. רבים יסכימו שביטחון עצמי והערכה עצמית חשובים לנשים ובצמתים מסויימות בחייהן אף חיוניים להתפתחות תקינה, לכן כדאי להקדיש זמן ואנרגיה על מנת ללמוד את נושא האיפור על יסודותיו ומאפייניו, על מנת לתרום לשיעור קומתה של האישה בעת שהיא מציגה את עצמה בפני העולם הסובב אותה. בנוסף, רצוי ללמוד להתאים את האיפור באופן מקצועי וייחודי למאפייני פניה ותכונות העור של האישה הספציפית שרוצה לעשות כן. אין תועלת בכך שאישה תתאים לעצמה אלמנטים של איפור שהשאילה מחברתה, מהסיבה הפשוטה שהן שונות וככל שיעמיקו להבין, כך תתגלה מהות השוני ביניהן.

שיעורים פרטיים באיפור יתאימו יסודות אינפורמטיביים ייחודיים למאפיינים הסובייקטיביים של כל אדם. כמו כן, התהליך הלימודי יכלול חוויה מעשית של התנסות במגוון פרודוקטים איכותיים. מורה פרטית לאיפור תלמד אתכם באווירה ביתית, נינוחה ונעימה ובקצב התקדמות אישי.