משמעויות הצבע באיפור

 

צבע יכול לייצג אם במישרין או בעקיפין את פנימיותו של האדם. לדוגמה, אנשים בעלי אישיות נועזת, מוחצנת או כזו שנוטה למרוד במוסכמות בצורה כלשהי, על פי רוב יעשו שימוש בצבעים בוהקים, “צועקים” וכאלו שאחרים ישימו לב אליהם. גברים בדרך כלל בוחרים את צבעיהם של פרטי הלבוש שלהם על מנת להביע את השקפת העולם בצורה שאיננה ורבאלית אולם, לנשים, בנוסף לצבע הבגדים, יש את האפשרות להתאפר בדרכן שלהן. אישה יכולה להביע את פנימיותה בדרך חיצונית גם על ידי בחירת האיפור בו היא משתמשת, בין אם ליום ספציפי, כאיפור קבוע או לתקופה ארוכה כלשהי.

הורים

הורים

הורים

השימוש בצבעי האיפור חייב להסתמך בבסיסו על ידע רב. לעתים נשים, שצבעי האיפור שהן משתמשות בהם אינם מתאימים לצבע מרקם עור פניהן, יכולות להזיק לתדמית שלהן יותר מאשר להועיל. אישה בהחלט יכולה לבחור כיצד להתאפר, באילו צבעים לבחור ובאיזו כמות להשתמש בבואה להתאפר ביום נתון, אולם חשוב שבטרם תעשה כן, תרכוש ידע אודות תכונות הצבעים באיפור, עליו תוכל לבסס את בחירותיה באופן מושכל יותר. דוגמה לכך יכול להוות השימוש בצבעים מנוגדים. השימוש בצבעים באיפור הפנים מוליד צבעים שקרובים זה לזה בגווניהם וצבעים שמנוגדים זה לזה. כאשר יעשה שימוש בשני צבעים מנוגדים זה לזה, כאשר אחד יבוא על גבי השני, הם יבטלו אחד את השני. שימוש נאות לכך יכול להתבטא באישה שחפצה לכסות את הצבע הכהה שהופיע בוקר אחד מתחת לעיניה. גוון כהה זה יבוטל לגמרי במידה והיא תשתמש באיפורה בצבע כתום, המנוגד לו, ובכך תעלים למראית העין את הצבע הלא מחמיא מתחת לעיניה. כלל מועיל נוסף הוא שאם ייעשה שימוש בשני צבעים מנוגדים זה ליד זה, הם יבליטו אחד את השני. מכאן ניתן להסיק אודות שימוש טוב לצבעים באיפור העיניים, כך שלמשל אישה שצבע עיניה הוא חום ורוצה להבליט זאת, תשתמש בצבעים ירוק או סגול לאיפור מסביב לעיניה, ובכך תשיג את התוצאה הרצויה עבורה. ישנם טכניקות איפור רבות ומגוונות שהשימוש בהן יחמיא לחיצוניותה של האישה אולם, חשוב לרכוש ידע בנושא, והוא בהחלט קיים.

שיעורים פרטיים באיפור יעניקו לכם הסבר תיאורטי אודות סמנטיקת הצבעים. כמו כן, התהליך הלימודי יכלול ביטוי מעשי של התאמה סובייקטיבית. מורה פרטית לאיפור תלמד אתכם באווירה ביתית, נינוחה ונעימה ובקצב התקדמות אישי. הווה של ירוק ייצור סגול אבסטרקטי בעתיד.