איפור עיניים וגבות

 

נאמר בעבר כי העיניים הן המראה של הנפש ולכן צריך לדאוג שהמראה הזו תשקף את מה שתבחרו לנכון. על פי רוב, באינטראקציה בין אישית פיזית, בני אדם נוטים להסתכל בעיניהם של עמיתם לשיחה. בזמן שיחה במפגש, איברי הפנים בכלל והעיניים בפרט נותנים לאדם אינדיקציה לגבי מצבו של האדם איתו משוחחים. העיניים, כחלק ממערך השפה הלא ורבלית, משקפות אמיתות שונות שלא תמיד נשלטות או שלא תמיד יש רצון להעבירם בצורה ורבלית. לדוגמה, ישנם סוגי קמטים ליד העיניים, מהצד החיצוני של כל עין, שמתקפלים לגמרי ברגע שהאדם צוחק. לפיכך, אם האדם צוחק אולם, הקמטים לא נראים מקופלים מספיק, ניתן בהחלט להסיק כי הצחוק שלו אינו אותנטי. כאמור, העיניים הן המראה של הנפש.

למעשה, אינטראקציה בין אישית, המתרחשת במפגש פיזי, כוללת בתוכה אפיזודות ממושכות, יותר או פחות, של מבט לעיני האדם שאיתו מתקיימת האינטראקציה. נשים רבות מוצאות חשיבות רבה בלהבליט את התכונות החיוביות של איזור העיניים שלהן ובכך להיראות במיטבן, תוך השגת המטרות שהציבו לעצמן באינטראקציות השונות. חשוב להבין כי לרוב הנשים יש עיסוקים רבים ומגוונים, אשר הן משקיעות בהם אנרגיה וזמן רבים ועדיין, בתוך עיסוקים אלה, ביניהם ואחריהם, ברצונן להיראות חינניות ולעתים להחליט החלטות רבות משמעות עבורן ועבור אחרים. למשל, עורכת דין שבבוקר דואגת לכל צרכיהם התזונתיים של ילדיה, מסיעה אותם ללימודים ולאחר מכן מגיעה למשרד לבצע עבודה ניהולית, משקיעה אנרגיות פיזיות ומנטליות רבות, עוד בטרם קיימה אינטראקציה בין אישית עם עמיתיה לעבודה. במידה ולאותה עורכת הדין מצפה דיון בין כותלי בית המשפט בהמשך של אותו היום, כחלק מעבודתה, היא בוודאי תרצה להיראות במיטבה בדיון זה, ובדגש על איפור ועיצוב העיניים והגבות, שהרי לבטח תתקיים אף אינטראקציה ויזואלית במהלך הדיון.

הורים

הורים

הורים

נשים אשר מבינות את חשיבות איפור העיניים והגבות עושות צעד חשוב לקראת שיפור משמעותי של הויזואליות שלהן ובכך הן בדרך להפקת תועלת מירבית מהאינטראקציות בהן משתתפות. יחד עם זאת, מראה עיניהן וגבותיהן של נשים שונות הוא מגוון. איפור מסוים שמתאים לאישה אחת ייתכן ולא יתאים לרעותה. איזור העיניים והגבות כולל תת איזורים מגוונים והמקצועיות שבמאפרות מתייחסות ברצינות לאופני האיפור הנכונים והמתאימים לכל אישה. לדוגמה, לעיניים קטנות מומלצת צללית כהה, על מנת להדגיש ולהבליט אותן, בעוד שבמידה והעין היא שקועה מומלץ להשתמש בצללית בהירה, כדי “להוציא” את העין החוצה. בנוסף, איפור נכון של גבות אף הוא דורש מיומנות וידע רבים.

שיעורים פרטיים באיפור יעניקו לכם את היסודות התיאורטיים לאיפור נכון של העיניים והגבות. כמו כן, התהליך הלימודי יכלול חוויה מעשית של תרגול דרכי איפור שונות. מורה פרטית לאיפור תלמד אתכם באווירה ביתית, נינוחה ונעימה ובקצב התקדמות אישי. הרמוניית הצבעים תביט בקווי היופי שבמראה.