שיעורי עיצוב הבית בהתאמה אישית

 

במהלך הזמן ובעיקר בעת האחרונה, החלו אנשים רבים להתעניין באומנות העיצוב של ביתם או של משרדיהם. הצליחה לחלחל בציבור הרחב ההבנה, שאנשים נמצאים זמן רב במשך חייהם בביתם או במקום העיסוק שלהם ולעיצובו השפעה ניכרת על החיים שלהם.

לעתים, עיצוב חלל הבית, אופן הבנייה או הצבעים שמשתקפים מהמבנה הם בעלי חשיבות מכרעת כל כך, עד כדי יכולת השפעה על בריאותו של האדם. פנג שוואי לדוגמה, מדגיש כי מיקום שגוי של ריהוט בבית או בחירת צבעים לא מתאימה עלולים, עם הזמן, לגרום למחלות שונות באדם. כרוניקה זו, לדעת מאמיני הפנג שוואי, תחזור על עצמה כל עוד האדם לא מודע לעיצוב הבית הנכון עבורו, ושום טיפול רפואי לא יועיל בטווח הארוך.

באופן כללי, גם לצבעים יש השפעה רבה על נפש האדם. משחר ההיסטוריה האדם ייחס חשיבות רבה להופעת צבעים ובחירתם. הצבעים סימלו תכונות ואירועים בתקופות שונות, כאשר חלק ממשמעויות אלה נשמרו וחלקם עברו טרנספורמציה מסוימת. ישנם צבעים עזים שמשדרים אינטנסיביות ועוצמה, כמו אדום, וישנם צבעים שמשדרים רוגע ונחת, כמו כחול. לפיכך, התאמת צבע ספציפית בעיצוב הבית, המשרד או חלל שימושי אחר היא בבחינת חובה.

הורים

הורים

הורים

כמו כן, רבות ניתן ללמוד על אדם מתוך ריהוט ביתו. יש אנשים שמעדיפים ריהוט רב, יוקרתי ודקורטיבי ברובו, דבר המצביע לעתים על הרצון לשפע. אחרים מסתפקים בריהוט מועט, ששימושו הוא פונקציונאלי ופחות דקורטיבי. אנשים אלו פחות מייחסים חשיבות להופעה ולניראות בחייהם, ומעיקרם הם יכולים להיות מעשיים יותר. בחירת הריהוט לבית או למשרד איננה מקרית ברוב הפעמים, כך שאם זה אפשרי, רצוי שתשקלו היטב בטרם תרהטו את האיזור בו תשהו רבות.

בנוסף, בחירה באבן דקורטיבית לבית יכולה להיות ממושכת לעתים. ידע רב הצטבר באנושות אודות סוגי האבנים, אופני השימוש בהם וצורת תחזוקתם. יחד עם זאת, לאחר הבנה מעמיקה של הנושא, בחירה ועיצוב מתאימים של האבנים יכולים להשרות נחת רב על האדם בכך שיגרמו לפרודקטיביות רבה ולהשפעה חיובית על פרוצדורות חייו השונות של האדם.

שיעורים פרטיים בעיצוב הבית יכללו לימוד של פרספקטיבות שונות בתחום ההום סטיילינג. למעשה, המסגרת הלימודית תהיה בנויה ממודל תיאורטי של הסבר אינפורמטיבי אודות המרכיבים הקונסטרוקטיביים בעיצוב הבית ומפרדיגמה מעשית של יישום תהליך העיצוב. מורה פרטית לעיצוב הבית תתמקד במאפייני האישיות הייחודיים לכם והתבנית הלימודית תתקיים באווירה ביתית, נינוחה ונעימה. הויזואליות של הבית תהיה ביטוי יצירתי של התבוננות פנימית.