אפייה עם שמרים

 

במידה והנכם רוצים לשפר את היכולת שלכם באפיית לחמים וסוגי מאפה שונים, חשוב כי תלמדו את תחום האפייה עם שמרים. סוג אפייה ספציפי זה נדרש במישורים רבים של אפייה, כמו: עוגות שמרים, פחזניות, לחמים, בריושים למיניהם, קורסונים ועוד. היום, באמצעות שיעורים פרטיים באפייה תוכלו ללמוד באופן איכותי ומקצועי אפייה עם שמרים. מורה פרטית לאפייה תלמד אתכם באופן תיאורטי את כל יסודות ורכיבי עולם השמרים במקביל להתנסות מעשית וטעימה של אפייה ממשית.

אפייה היא אמנות ממש כמו בישול, תוכלו ללמוד המון טכניקות חדשות ולרכוש ידע רב בתחום. אם אתם מעוניינים ללמוד להכין פיצות, עוגות ועוגיות תוכלו לבצע זאת בצורה מקצועית ממש כמו במסעדות הגדולות והידועות. כמו כן, מי שאוהב מיני מאפה שונים, יוכל להכין בורקס המכיל שמרים וילמד להכין בצקים פריכים מיוחדים שיסייעו לו בהכנת סוגי מאפה נוספים.

הורים

הורים

הורים

בלימודי אפייה עם שמרים תלמדו על סוגי השמרים הנפוצים הקיימים כיום. הסוג הראשון של השמרים נמכרים בקירור ואורח החיים שלהם הוא קצר. לרוב אלה שמרים בצורת קובייה שיש לערבב איתם נוזל כלשהו כמו חלב או מים פושרים. כמו כן, מחירם של שמרים אלה הוא נמוך ויש לאחסן אותם רק בקירור. בנוסף, ישנו הסוג השני של שמרים שהם שמרים מפוררים, ניתן לערבב אותם ישירות עם הקמח ואורח חייהם הוא בין קצר לבינוני. מחירם של שמרים אלה הוא גבוה יותר וגם אותם יש לאחסן בקירור. למעשה, הסוג השני, השמרים היבשים, הם אלה שמומלצים יותר מפני שניתן לערבב אותם ישירות עם הקמח ובכך ליצור אפקט אפייה אידיאלי יותר.

במידה ואתם רוצים לדעת לאפות מאפים מיוחדים בצורה מקצועית, מורה פרטית לאפייה תלווה אתכם באווירה ביתית, נינוחה ונעימה וביחד תלמדו את כל סודות האפייה בשמרים.