שיעורים פרטיים לילדים

שיעורים פרטיים לילדים במתמטיקה

יסוד השיעורים הפרטיים לילדים במתמטיקה מתבסס על הידיעה כי ילדים הם עוד בשלבי הצמיחה הפיזיואולוגיים והקוגניטיביים ולרובם אין את היכולות לפתור תרגילים מורכבים מהבחינה הלוגית. התרגילים במתמטיקה הופכים להיות מורכבים רק בשכבות האחרונות בבית הספר היסודי, לדוגמא :
פעולות חשבון של כפל וחילוק בשברים זהו קצה הקרחון במתמטיקה בבית הספר היסודי. 
מערך השיעורים הפרטיים לילדים במתמטיקה הוא שונה במהותו משיעורים פרטיים בכיתה כי הוא כולל בתוכו את היכולת של המורה להעביר לא רק את הכלים להצלחה בפתירת התרגילים, אלא גם את הגישה המובילה להצלחה במקצוע המתמטיקה וזה בא לידי ביטוי ביכולת שלו לבנות מערך שיעור פשוט עבור הבנתו של הילד ועם זאת מאתגר באופן עקבי עם התקדמות התרגילים על מנת לעורר עניין ותחושה של שיפור.
הבנה יסודית של חוקי הבסיס במתמטיקה ילוו את התלמידים לאורך כל תקופת הלימודים שלהם ועד האקדמיה.

שיעורים פרטיים לילדים באנגלית

שיעורים פרטיים לילדים באנגלית הם אבן היסוד של שליטה מלאה בשפה האנגלית.
התלמידים לומדים את השפה האנגלית בשנותיהם הראשונות במוסדות החינוכיים והם מתחילים מאותיות, צבעים ובמהלך השנים מתקדמים אל עבר בניית משפטים. 
על המורה לדעת ולהכיר כי למידה של שפה נוספת בגיל צעיר עלולה ליצור תחילה מחסום הבנתי כללי ותחושת זרות אצל התלמיד ולכן חשוב מאוד ללוות את התלמיד עם תחושה של בטחון בעתיד שלו להצליח בשפה. 
השפה האנגלית מקיפה את התלמידים הצעירים בכל הסביבה שלהם, בין אם במסכי הפלאפון החכמים, הטאבלטים או המחשב. השיעורים הפרטיים לילדים באנגלית ייצרו הבנה אבסולטית אצל התלמיד עם השפה האנגלית אשר מופיעה בכל עבר ועם השיעורים באנגלית בבית הספר. 
בניית אוצר מילים רחב מגיל צעיר מבטחת את הבנתו של התלמיד ומקלה עליו בשנים הבאות.

שיעורים פרטיים לילדים בלשון

שיעורים פרטיים לילדים בלשון מכינים את התלמיד לכתיבה, קריאה ואופן ביטוי מילולי רחב בשפה הרשמית של ישראל. השפה העברית אמנם שפה צעירה ביחס לשפות רבות על פני כדור הארץ אך ספקטרום הרמה של השפה נע בין שפה עממית לבין שפה גבוהה ונאותה, תפקידו של המורה הפרטי ללוות את התלמיד וליצור אצלו את אוצר המילים המתאים אשר ילווה אותו לאורך כל חייו.
קריאה וכתיבה נאותה הינה הבסיס הראשוני לשיעורים הפרטיים לילדים בלשון ומכאן אחראיותו של המורה לבנות ולהרכיב את המילים אשר יבנו את יסודות הלקיסקון האינדיבידואלי של התלמיד.
מורה פרטי ללשון יבטיח לעצב את צעדיו הראשוניים של התלמיד בשפה הרשמית המדוברת בישראל אל עבר ההבנה המוחלטת ובכך יבטיח בטחון עצמי מלא של התלמיד בכל שאלה, פסקה או מטלה שיחשף אליה.

שיעורים פרטיים לילדים בפיזיקה

שיעורים פרטיים לילדים בפיזיקה הינן חלק משיעורי המדעים הנלמדים בבית הספר היסודי והם מדע המרחב הגישמי הסובב אותנו בחיינו. הכרה של תופעות פיזיקאליות בגיל צעיר יוצרת אצל התלמיד התבוננות רחבה יותר מבעד עיניו אל פני המרחב ובנוסף, התבוננות בפן האנאליטי על הסביבה בונה אצל התלמידים והתלמידות סקרנות נוספת כיצד פועלים ועובדים חוקים בטבע. סקרנות היא הגורם המוביל לעבר גילויים שמשנים את התודעה האנושית לאורך כל ההיסטוריה. 
השיעורים הפרטיים לילדים בפיזיקה אשר מלווים על ידי המורים הפרטיים יחזקו אצל התלמיד את הבטחון האישי שלו בהבנת התופעות המתרחשות בטבע ויבנו אצל התלמיד בטחון עצמי עמוק אשר ילווה את התלמיד לאורך כל חייו שבו הוא מתהלך בסביבה אשר מובנת לו ופשוטה להבנה עבורו.

שיעורים פרטיים לילדים בביולוגיה

שיעורים פרטיים לילדים בביולוגיה מתקיימים גם הם כחלק משיעורי המדעים בבית הספר היסודי. מקצוע הביולוגיה הוא חקר החי והצומח. מרבית השיעורים מתקיימים טנלמדים דווקא מול התופעות הטבעיות ומלוות בדוגמאות ממשיות מהחיים, בין אם מדובר בצמחים ובעלי חיים בטבע לבין סרטונים של תופעות בטבע.
האנטומיה של גוף האדם ובעלי החיים והמבנים המרכיבים את הצמחים הם חלק בלתי נפרד מהביולוגיה וככל שילמד ויכיר התלמיד מדע זה, כך הוא יוכל להתחבר באופן אינטלקטואלי לסביבתו.
השיעורים הפרטיים לילדים בביולוגיה יעזרו לתלמיד להבין כיצד בנוי גוף האדם, בעלי החיים וצמחים. תרגול קבוע עם מורה פרטי לביולוגיה תיצור הבנה אצל התלמיד לגבי החומר הנלמד וליווי אישי זה יעצב את חווית הלמידה בפן האופטימי ואת סקרנותו להרחיב בנושא.

שיעורים פרטיים לילדים בכימיה

שיעורים פרטיים לילדים בכימיה הם חלק בשיעורים המדעים הכללים בבית הספר היסודי. כימיה הינו מדע העוסק בחומר, תכונותיו, מרכיביו ותגובתו לחומרים אחרים. את השיעורים בכימיה התלמידים למדים בעיקר באופן הפיזי בתוק ניסויים או מתוך סרטוני הסברה מותאמים לילדים.
השיעורים הפרטיים לילדים בכימיה יעזרו לתלמיד להבין את את הרעיונות שכל חומר מורכב ביסדויו ממבנים אשר לכל אחד תכונות משלו וביחד יוצרות תרכובות ותערובות אשר מגיבות אחרת ומרכיבות בסך הכל את כל החומר הקיים. לימודי כימיה מגיל צעיר בהחלט יכול לבנות אצל התלמיד סקרנות מפוערת אל העבר המדע האינסופי של ערבוב חומרים ליצירת תרכובת ספציפיות עם תכונות משלה.