הצלחה עם שיעורים פרטיים לילדים

שיעורים פרטיים לילדים בהיסטוריה

מטרתם היסודית של השיעורים הפרטיים לילדים בהיסטוריה הינה להעביר לתלמידים כי החוויה הזמנית של מציאות חיינו אמנם נוצרה בן רגע עבורנו ומלווה בתחושה שכל יסודות המרחב נבנו ברגע היוולדנו, אך דעה זו איננה מדוייקת ואף ניתן ללמוד שמציאות חיינו מלווה בעבר ארוך מאוד אשר עיצב את הרגע הנוכחי.
סהיסטוריה האנושית היא כמו מטאפורת הדומינו אשר אירועים קודמים מובילים אותנו לאירועים הנוכחיים והבנה זו יכולה לשנות את גישתו של התלמיד ולדעת כי כל הטעויות, האירועים והלקחים כבר היו לפניו. הלמידה מהיסטוריה היא שמבטיחה בסופו של יום את העתיד הבטוח יותר, בנוסף לכך, השיעורים הפרטיים לילדים בהיסטוריה מעניקים את התחושה כי גם היום אנו בונים את ההיסטוריה של מחר ולכן עלינו לעשות זאת בדרך הנבונה ביותר.
בהיסטוריה בבית הספר היסודי התלמידים לומדים על ההיסטוריה של העם היהודי, מדינת ישראל ואירועים היסטוריים נוספים. “עם שאינו יודע את עברו ההווה שלו דל ועתידו לוט בערפל”

שיעורים פרטיים לילדים בספרות

שיעורים פרטיים לילדים בספרות מוסיפים פן אומנותי נוסף לניתוחים של סיפורים ושירים. 
התלמידים בבית הספר לומדים במהלך היום מקצועות רבים ורק במקצוע הספרות הם נחשפים לכך כי הכתיבה היא בעצם אופן ביטוי אומנותי של האדם ושכל תקופה עיצבה את האומנות הזאת באופן שונה ואחר.
השיעורים הפרטיים לילדים בספרות יפתחו אצל התלמידים והתלמידות את יכולות הקריאה, הניתוח הליטרטורי ואופן הביטוי הסובייקטיבי בכתיבה. התלמידים מנתחים את היצירות ואת דרכי כתיבתן, זמן כתיבתן, אופייהם של המחברים ומריכיבים נוספים המשפיעים על סגנון הכתיבה והיצירה עצמה.

שיעורים פרטיים לילדים בתנ”ך

שיעורים פרטיים לילדים בתנ”ך יכינו את התלמידים לקראת הבחנים והמבחנים בכיתה. 
השיעורים יכללו הכרה ראשונית של ספרי התנ”ך וכיצד הם מורכבים, סיפורים של האירועים המרכזיים, בריאת כדור הארץ, יציאת מצרים, תיבת נוח ועוד.
התנ”ך הוא ספר המתאר את ההיסטוריה של העם היהודי ואת האירועים אשר משפיעים עלינו עד היום בצומות ובחגים.
השיעורים הפרטיים לילדים בתנ”ך ילמדו ויחזקו אצל התלמידים את ההכרה של הספרים המאחדים והמעצבים של העם היהודי. פתירת שיעורי הבית ותרגול השאלות תחזק אצל התלמיד את הנושאים הנלמדים, תבטיח את ההכרה של הסיפורים ותבנה אצלהם את תבנית כתיבת התשובות הנכונה. תרגול קבוע עם עזרה של מורה פרטי בתנ”ך תבטיח את ההבנה של החומר ואת שיפור הציונים.

שיעורים פרטיים לילדים באזרחות

שיעורים פרטיים לילדים באזרחות יכינו את התלמידים לקראת הבחנים והמבחנים בכיתה. מקצוע האזרחות הוא חלק מהמקצועות ההומניים ובמקצוע האזרחות התלמידים לומדים כיצד מורכבת מדינה, חוקים וזכויות. נושאים אלו משפיעים רבות על האזרח בחיי היום יום שלו וחשוב לדעת ולהכיר אותם.
השיעורים הפרטיים לילדים באזרחות יכינו את התלמיד לקראת הבנה יסודית של המתרחש במדינה וההכרה של המקצוע לקראת השנים הבאות בחטיבה ובתיכון. מגילת העצמאות, מולדת חברה ואזרחות, צרכים וזכויות  הינם רק חלק מהנושאים הנלמדים בבית הספר היסודי במקצוע האזרחות. תרגול קבוע עם עזרה של מורה פרטי לאזרחות יבטיח את הצלחתו של התלמיד בכל שאלה ובנוסף יצור בטחון עצמי אצל התלמיד בגישתו לקראת השאלות הבאות.

שיעורים פרטיים לילדים במחשבים

שיעורים פרטיים לילדים במחשבים יכינו את התלמידים לקראת שימוש כללי ובטוח במחשב. במקצוע המחשבים התלמידים לומדים כיצד להשתמש בתוכנות היסוד של כתיבה ועריכה במחשב ושימוש נכון ובטוח באינטרט. לכאורה, בנייתם של יסודות יציבים לגבי שימוש נבון במחשב ילוו את התלמיד לאורך כל חייו במיוחד בעידן בו הטכנולוגיה צוברת מהירות ומעצבת את מציאות חיינו מיום ליום. הכרה מלאה של המחשב והגישה המאפשרת לתלמיד להתמודד עם בעיות הינם חלק מהתכונות הבסיסיות המפרידות בין איש מחשבים לאדם אשר מגדיר עצמו כלא מבין בכלל במחשב. 
השיעורים הפרטיים לילדים במחשבים יעזרו לתלמיד עם ההבנה כי כל תקלה היא ברת פתרון, לכל שאלה ישנה תשובה או לפחות ערך אינפורמטיבי המוביל לתשובה באינטרנט ושימוש בטכנולוגיה אשר מציע המחשב על מנת ליצור תכנים, לסדר מידע ובאופן כללי לפשט את חיינו.
תרגול קבוע עם מורה פרטי למחשבים תבנה שפה משותפת של התלמיד עם המערכת הטכנולוגית אשר תלווה אותו מצעדיו הראשונים ולאורך כל חייו.