שיעורי בישול בהתאמה אישית

 

ההיסטוריה ארוכת השנים של האנושות יכולה ללמד אותנו מספר רב של שיעורים. מהתבוננות במודיפיקציות שחלו לאורך השנים ניתן להבחין בכך שרובן של התמורות, היקפן, האינטנסיביות שלהן וטווח השפעתן חלו בעיקר במאות השנים האחרונות. אם ניקח לדוגמה את נושא הבריאות, ניתן להבחין שככל שאנו מתקרבים עם השנים אל ההווה, כך גדלה תוחלת החיים של האדם, לפחות בחברה המערבית, בה הרפואה היא מודרנית ומפותחת. חלק גדול מהחוקרים תולה את הסיבות לעובדה זו במזון ובאופן צריכתו בעולם המערבי. תמיד ניתן לטעון טענה נגדית ולתת לכך סימוכין במסעדות האוכל המהיר, אולם בימינו, האדם יכול ללמוד את יתרונותיו של הבישול העצמי, את הדרך לעשות כן ויש לו בחירה כיצד לצרוך את מזונו.

הורים

הורים

הורים

אחת ההנחות הבסיסיות בפילוסופיה המודרנית היא שאם אובייקט כלשהו קיים, הוא מובחן מעצמים אחרים ויש לו שימוש מיוחד. במילים פשוטות הווה אומר שאין שני עצמים זהים לחלוטין בעולמנו, לפחות ברמה הפילוסופית. אם נאמץ הנחה זו וננחיל אותה על בני האדם, הרי שהאנושות מורכבת ממיליארדי בני אדם שונים זה מזה. בני אדם שונים במבנה הגנטי שלהם, באופן גדילתם כתינוקות, בהתייחסות הסביבה החיצונית אליהם והם אליה, במבנה הקוגניטיבי שלהם, ביסודות התרבות בה הם חיים וסטרוקטורות הערכים שבה, בהעדפות שלהם, ברצונותיהם, בתקוותיהם ועוד. לפיכך, אם בני האדם שונים זה מזה, מדוע לא להניח שאופן צריכת המזון אף הוא לא יהיה שונה בין בני האדם ?

לכל אדם יש מבנה פיזיולוגי, אישיותי ואמוציונאלי שונה ומובחן מאחרים ועל כן חשוב להגשים את הפוטנציאל הטמון בכם מבחינה קולינרית ייחודית. במידה והנכם מעוניינים בבישולי גורמה המכילים חומרי גלם אקזוטיים, אתם צריכים להיעזר במורה פרטית שתלמד אתכם בדיוק את זה. אולם, אם וכאשר חשקה נפשכם להעמיק את ידיעותיכם בטכניקות הבישול הבריא הרי שמדריך לבישול בריא הוא התשובה לרצונכם. חשוב לציין, שהמורה תעזור לכם להבין את התיאוריה וליישם את פרקטיקת הבישול בביתכם, במטבח שלכם, תוך כדי השימוש בכלים הנכונים. המורה הפרטית תיקח את ידכם ותלווה אתכם לאורך אודיסאת ההבנה של מרחבי עולם הבישול. בדרך הרמונית ומשותפת אתם תגלו את הפוטנציאל הפנימי שלכם בתחום שהיה ועודנו אחד מיסודותיה של האבולוציה האנושית.