שיעורי עיצוב גרפי בהתאמה אישית

 

משמעות המושג “עיצוב” כולל בתוכו את היבט הייחודיות האישית. באופן כללי, קיימות פרדיגמות לקווי עיצוב גלובאלים וישנם כללים קונקרטיים אשר מנחים את האדם לעצב נכון אולם, בסופו של דבר, עיצוב בבסיסו נעשה על פי טעם אישי לרוב. אדם שברצונו ללמוד עיצוב גרפי, זקוק לטכניקה המעשית של הכרת תוכנות העיצוב באופן דיגיטלי.

תוכנות רבות הקיימות כיום מאפשרות עיצוב של אובייקטים ממוחשבים. בפרספקטיבה לוקאלית, מקובל ביותר השימוש בתוכנות מבית היוצר של אדובי מערכות. תוכנות כמו פוטושופ, אילוסטרייטור או פלאש נמצאות אף בשימוש עולמי רחב. לעתים, היותו של מוצר פופולרי ושימושי בקרב הקהל הרחב הוא יתרון, מפני שישנה שפה משותפת בה כולם יכולים לשוחח, כולם יבינו אחד את השני והתקשורת אודות המוצר הזה תהיה זורמת ומובנת בפי כולם. קונספט זה נכון גם לגבי עולם העיצוב הגרפי. היותן של תוכנות העיצוב מבית אדובי פופולריות בישראל, מקל על מעצבים גרפים שונים לבצע את מלאכתם נאמנה, שהרי הם יכולים להיוועץ אחד בשני בפונקציות של תוכנות שכולם מכירים. במקרה של רצון לבצע שינויים מאוחרים או תוספות, יוכל תמיד האדם להיעזר במומחה או בתוכנה עצמה, שהרי היא נפוצה ואנשי מקצוע רבים מכירים את השימוש בה.

הורים

הורים

הורים

רובן הגדול של עבודות העיצוב הגרפי אשר מעצבים מתבקשים לבצען אינן מורכבות. למעשה, במידה והאדם ניחן ביצירתיות פנימית ובסקרנות, כדאי לו ללמוד את השימוש בתוכנות העיצוב. הכרה, הפנמה והבנה את אופן העיצוב בעזרת תוכנה לעיצוב גרפי הינן פלקסיביליות מבחינה תפיסתית ורוב התוכנות הנפוצות כיום הן בגדר קלות לשימוש. כמובן שיש להבין את פונקציות התוכנה, לתרגל רבות ולהיעזר במורה פרטית לעיצוב גרפי אולם, פירות העבודה עתידיים להיקטף בהמשך. האפשרות ללימוד תוכנות גרפיות אשר תעזורנה לכם לבטא את מאוויכם היצירתיים טומנת בחובה יתרונות רבים, והמשמעותי שבהם הוא שבעת היצירה עצמה, לא כולם יודעים בדיוק מה קיים בראשו היצירתי של כל אדם. לכן, חשוב שהאדם עצמו יהיה זה שיביא לידי ביטוי את המתרחש בדימיונו, פשוט כי אף אחד אחר לא יבין לחלוטין את כוונותיו.

שיעורים פרטיים בעיצוב גרפי ילמדו את היסודות התיאורטיים הגלומים בתוכנות המחשב השונות. כמו כן, התהליך הלימודי יכלול חוויה מעשית של תרגול פונקציות דיגיטליות מגוונות לפי תכלית רעיונית. מורה פרטית לעיצוב גרפי תלמד אתכם באווירה ביתית,  נינוחה ונעימה ובקצב התקדמות אישי. תבנית קוגניטיבית תוביל לביטוי יצירתי של פלטפורמת הצורות והצבעים.